UYGULAMA ÖNERİLERİ: OYUNLAR

 
Salgın nedeniyle birçoğumuz evde vakit geçiriyor ve yeni şeyler keşfetmeye çalışıyoruz. Sosyal medyada olumsuz birçok gündemle tüm modumuz düşüyor. Evde geçirdiğiniz vakitlerde kendinizi bir nebze rahatlatmanız ve zaman harcamanız için tam Kore fanlarına uygun birkaç uygulama önerisinde bulunacağım. Siz de evde sıkılmış ve yeni uğraşlar arıyorsanız önerilerimden kendinize uygun olanları deneyebilirsiniz.

Evde geçirdiğiniz zamanı Korece öğrenerek değerlendirmek isteyenleriniz varsa bir önceki yazımda ücretsiz olarak nasıl Korece öğrenebileceğinizden bahsettim. 



1. SüperStar Smtown










Muhtemelen çoğu kişinin bildiği bir oyun olan Süperstar en başta önereceklerim arasında. Boş kaldığım zamanlar bu oyunu bir hayli oynamıştım. Ritim oyunlarını sevdiğim için benim favori mobil oyunum.😁

Dünyanın birçok yerinden insanla yarışabileceğiniz harika bir ritim oyunu. Kolay, orta ve zor seviyelerde istediğiniz Korece şarkıda oynayabiliyorsunuz. Ben örnek olarak Süperstar Smtown'ı ekledim. Bu oyunda sadece Smtown şirketindeki sanatçılar yer alıyor. Sevdiğiniz başka ünlüler varsa onların şirketine ait olan versiyonlarını da indirebilirsiniz. Oyundaki amaç seçtiğiniz şarkıda ritim kaçırmadan idollerin kartlarını toplamak ve her kartın belli seviyeleri var. Kartlarınızı yükseltirseniz şarkılarda daha fazla puan elde ediyorsunuz.
Ben buraya Süperstar Smtown'nın linkini bırakıyorum. İstediğiniz şirketinkini bulup indirebilirsiniz. 😋


Bu tarz başka ritim oyunları için aşağıdaki linklere de bakabilirsiniz, sizin için en sevilen iki oyunu daha ekliyorum. 



2. Kakao Games

Kakaotalk kullanıcıysanız muhtemelen oyunlarını da denemişsinizdir. Aslında benim ilgimi pek çekmemişlerdi ama arkadaşlarımın önerisi ile birkaç oyun oynamıştım. Zaman geçirmek için kakao oyunlarını da denemekten zarar gelmez.😁 Tek oynamanın sıkıcı olacağını düşünüyorsanız Kakaotalk'ta ekli arkadaşlarınıza oyun istekleri atmaktan çekinmeyin.


3. Dinga Star / Sing It

Evde çığırarak Korece şarkılar söylemek mi? Hünerlerinizi Dingastar'da da sergileyebilirsiniz. Eminim ki birçoğunuz Korece şarkılar söylemeyi seviyorsunuzdur. Öyleyse kulaklığınızı takın ve şarkı söylemeye başlayın. Birçok Korelinin ve Korece şarkıların yer aldığı Dingastar'ı denemenizi öneriyorum. Şimdi ücretsiz olarak eskisi kadar olanak sunmuyor ama reklam izleyerek bu işi çözebilirsiniz ya da vip olarak istediğiniz gibi takılabilirsiniz. Sevdiğiniz grupların sohbet panelinde diğer birçok ülkeden fanlarla sohbet etme imkanınız da var. Ayrıca bazen ödüllü şarkı yarışmaları da yapılıyor. Ödüller sevdiğiniz gruplara aitse kim denemek istemez ki.😏



4. Just Dance


Dansları sevmeyen bir Kore fanı olduğunu sanmıyorum. Bu nedenle oyundaki Korece şarkılar az olmasına rağmen bunu da eklemeden geçemeyeceğim. Bu önermiş olduğum bir video oyunu ve içindeki güzel şarkılarda dans edebilmek için satın almak gerekiyor. Oyunu denemek isteyen kullanıcılar için Just Dance'nin bir serisi olan Just Dance Now'ı deneyebilirsiniz. 

Telefonunuza oyunu indirdikten sonra televizyonda ya da bilgisayarınızda Just Dance Now'ın web sitesini girerek oyuna katılabilirsiniz. Tek yapmanız gereken telefonunuzu elinizde tutarak, bilgisayarınızda gösterilen dans figürlerini yapmak. Bu oyunun en güzel yanı ise birden fazla kişinin aynı anda dans edebiliyor olması. Yağlarımızı eritmek için Just Dance oyununa bir şans verebiliriz.😁




5. Mstar

Ah Mstar ah! Arkadaşlarımla hepimiz bir odada bilgisayarlarımızdan bu oyuna girerdik. Sahnenin tozunu az attırmadık...ve interneti bu oyun sayesinde az çökeltmedik.😅 Şimdiyse bu oyunu içim kan ağlaya ağlaya ekliyorum. Çünkü 1-2 sene önce ülkemizden kaldırıldı. Korece biliyorsanız kimlik bilgilerinizle Kore versiyonunu oynayabilirsiniz. Henüz Kore versiyonunu denemedim çünkü kayıt işlemi gözüme çok uğraştırıcı göründü. Boş kaldığım zaman denemeye çalışacağım...😁 

Kore fanı ya da değil, birçok kişinin ülkemizde de oynadığı Kore yapımı bir dans oyunu. Oyun içerisinde gerçekleştirebileceğiniz o kadar çok şey var ki, hangisini anlatsam bilemiyorum...
İstediğinizde dans yarışlarına katılabilir, istediğinizde evinizdeki bitkilerle ilgilenebilirsiniz. Bir çok görev var ve görevleri yaparak puan toplayabilirsiniz.

Benim Mstar'da en sevdiğim özellik karakterimi istediğim gibi tasarlayabilmekti. Yüz yapısı, göz şekli,tırnak rengi ve dahası... Karakterler o kadar sevimli ki, sırf bunları yapmak için bile yeniden hesap oluşturduğum oluyordu. Örnek olarak koyduğum görselde benim kendi karakterlerimden biri.

Biraz kafa dağıtıp eğlenmek istiyorsanız sizlerde Mstar'ın dünyasına bir adım atın...



Yorumlar